TRY ENGINEERING
Que
significa “ser un enginyer”?
És
una persona professional que és dedica a aplicar conjuntament el
coneixement científic, tecnològic i l'enginy en un context social,
ambiental específic real, en uns recursos determinats.
Com
heu treballat com a grup?
Com a
grup vam treballar correctament. Ens ajudàvem entre nosaltres i cada
un donava idees.
Quin
era l'objectiu? L'heu aconseguit? Ha funcionat? Què ha fallat? Com
s'hagués pogut millorar?
L'objectiu
era fer una mà, que pogués agafar un tassó de plàstic buit i que
puges cap amunt, però nosaltres no podíem tocar-lo, però podíem
fer una petita força, però a una distància determinada. La nostre
mà va funcionar correctament. Al principi ens fallava una mica, però
al final vam solucionar aquests problemes i ja va estar.
Has
treballat com a enginyer? T'has sentit bé?
Jo
crec que si que vaig treballar com a un enginyer, ja que la finalitat
era que amb l'ajuda de tot el grup doncs fer allò i ens va funcionar
i ens va anar bé. M'he sentit bastant bé fent aquest treball.
Opinió
personal.
Aquest
treball m'ha agradat bastant, ja que no sabia que podria fer això i
que a més funciones.
Crec
que podríem fer un altre treball paraescut a n'aquest, ja que m'ha
agradat bastant fer feina en grup, ja que els meus companys m'han
ajudat i a més no he tengut que pensar com fer-ho, jo tota sola.

