dimarts, 20 de febrer del 2018

TRY ENGINEERING


Que significa “ser un enginyer”?

És una persona professional que és dedica a aplicar conjuntament el coneixement científic, tecnològic i l'enginy en un context social, ambiental específic real, en uns recursos determinats.

Com heu treballat com a grup?

Com a grup vam treballar correctament. Ens ajudàvem entre nosaltres i cada un donava idees.

Quin era l'objectiu? L'heu aconseguit? Ha funcionat? Què ha fallat? Com s'hagués pogut millorar?

L'objectiu era fer una mà, que pogués agafar un tassó de plàstic buit i que puges cap amunt, però nosaltres no podíem tocar-lo, però podíem fer una petita força, però a una distància determinada. La nostre mà va funcionar correctament. Al principi ens fallava una mica, però al final vam solucionar aquests problemes i ja va estar.

Has treballat com a enginyer? T'has sentit bé?

Jo crec que si que vaig treballar com a un enginyer, ja que la finalitat era que amb l'ajuda de tot el grup doncs fer allò i ens va funcionar i ens va anar bé. M'he sentit bastant bé fent aquest treball.

Opinió personal.

Aquest treball m'ha agradat bastant, ja que no sabia que podria fer això i que a més funciones.
Crec que podríem fer un altre treball paraescut a n'aquest, ja que m'ha agradat bastant fer feina en grup, ja que els meus companys m'han ajudat i a més no he tengut que pensar com fer-ho, jo tota sola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada